Fraaie winst voor Michiel Hagreis.

De laatste clubavond zorgde nog weer voor spektakel.

Jan Bosch forceerde al snel schijfwinst tegen Gerard Santen en bekroonde dat vervolgens nog met een damcombinatie. Johan Essink en Gerrit Bosch speelden een gelijkwaardige en foutloze remise. En dat gold ook voor de partij tussen Jos Moorman en Jan Hoven. Freddy Olthof hield het lang vol tegen nummer twee Nico Rosink maar het verzuimen van een zetcontrole werd hem uiteindelijk fataal. Het spektakelstuk van de avond was de lange partij tussen Michiel Hagreis en Tonnie Keijzer. Michiel speelde op het centrum en Tonnie speelde dat tegen met spel op de flanken. Michiel kon een winnende zet doen maar vergaloppeerde zich. In plaats daarvan bood hij Tonnie de kans op een winnende damcombinatie, maar dat werd niet gezien. De centrumstand van Michiel kreeg de overhand . Tonnie kon nog op lastige wijze remise maken maar dat werd niet gezien en Michiel wikkelde af naar de winst via een fraaie combi.

M.Hagreis- T. Keijzer 2-0

J.Moorman- J. Hoven 1-1